آیا تا به حال توجه کرده اید که با نگاه به لوگوی یک شرکت و یا برند، آن برند‌ را سریعا شناسایی می کنید؟ حتی اگر نام برند بخشی از لوگوی آن برند نباشد، شما با دیدن لوگو، برند را شناسایی می کنید. شاید متوجه این موضوع شده باشید که با دیدن لوگوی یک برند حتی اگر آن لوگو را برای اولین بار ببینید می توانید نوع کسب و کار و زمینه فعالیت آن برند را تشخیص دهید و بدانید که برند در چه زمینه ای فعالیت میکند. استفاده از نمادها و نشانه ها یکی از کارآمد ترین روش ها برای انتقال اطلاعات درمورد برندتان است. لوگو یکی از بخش های مهم برند شما است و تاثیر زیادی بر روی دید مردم و نحوه ی تفکر آنها درمورد برند شما دارد. در واقع، لوگوی، یکی از مهمترین سرمایه گذاری ها برای برند و یا شرکت محسوب می شود.

طراحی لوگو در تبریز
طراحی لوگو در تبریز

طراحی لوگو، پوستر،هویت بصری و گرافیک در تبریز

ما بسیار علاقه مندیم تا به کسب کار و افراد در تبریز با طراحی هویت بصری و گرافیک مناسب با برند کمک به حضور پررنگتر و با کیفیت تر در فضای مجازی و تبلیغات شهری کمک کنیم. و از پیشرفت و بهبود کسب و کار شما توسط ما نیز برایمان بسیار لذت بخش خواهد بود.

متن زیر شما را از اهمیت طراحی گرافیک و نشان تجاری آگاه تر میکند.

برای سفارش و مشاوره رایگان در این موارد میتوانید با ما تماس بگیرید:


چرا طراحی لوگو از اهمیت زیادی برخوردار است؟

درباره ی لوگو باید اینچنین گفت که لوگو چهره ی یک برند و شرکت است. در اغلب مواقع لوگو اولین چیزی است که مشتری بالقوه متوجه آن می شود. لوگو فراتر از تصویر است؛ لوگو نقطه شناخت برای مشتری و یکی از مهمترین پایه ها و اساس های برند شما است. مشتری ها دید کلی خود درباره ی یک برند را در چند ثانیه شکل می دهند. یک لوگو با طراحی خوب برند شما را حرفه ای و قابل اعتماد جلوه می دهد و این پیام را به مشتری ها منتقل می کند که برند شما کالا یا خدمات با کیفیتی به مشتریان عرضه می کند.

فاکتورهایی که باید در نظر داشت

یک لوگو باید خاص و متمایز از دیگر لوگوها باشد تا مشتریان بتوانند به آسانی آن را تشخیص دهند. همچنین طراحی لوگو باید ساده باشد تا در هر نوع رسانه بتوان آن را نشان داد چرا که لوگوهایی را که طراحی پیچیده دارند به سختی می توان در هر نوع رسانه نمایش داد. یک لوگوی خوب را می توان به سادگی به یاد آورد و همچنین لوگوی خوب باعث می شود مشتری احساس خوبی در مورد برند داشته باشد. لوگویی که طراحی می کنید باید در هر اندازه، تاثیر گذار باشد چه روی یک بیلبورد، چه روی یک خودکار. یک لوگوی خوب هم در حالت رنگی و هم در حالت سیاه و سفید تاثیر گذار است.

جزئیات در طراحی لوگو بسیار مهم هستند. باید به هر جنبه از لوگو توجه خاصی نشان داد. منظور از هر جنبه، شکل، اندازه، فونت و رنگ لوگو است. تمامی این جنبه ها در انتقال اطلاعات مربوط به برندتان به مشتری مهم و موثر هستند. لوگوی یک باشگاه ورزشی شاید پر رنگ و در حالت Bold باشد در حالی که لوگوی یک آژانس برنامه ریزی مراسم عروسی باید دوست داشتنی و رمانتیک باشد.

عکس ها و تصاویر باید برای نوع شرکت مناسب باشند تا باعث گیجی و سردرگمی نشوند و ضد و نقیض نباشند. تمامی رنگ ها، شکل ها، عکس ها و فونت ها باید با پیامی که می خواهید به مشتری منتقل کنید هماهنگ باشد. در کل نباید این موارد ضد و نقیض‌ هم باشند. این مهم است که لوگو پیام درست و صحیح را درباره ی برند شما به مشتری منتقل کند.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک برای کسب کار کاربرد های گسترده ای از طراحی پوستر و هویت بصری گرفته تا طراحی پست برای اینستگرام و حتی طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ و .. را نیز شامل میشود. که برای بسیاری از کسب و کار ها در تبریز نیاز به بهبود در این زمینه احساس میشود.

هویت بصری برند چیست؟

هویت بصری برند شامل عناصر قابل رویت مانند رنگ، طرح و لوگو است که برند را در ذهن مصرف کنندگان متمایز می کند.


نکات کلیدی

  • شخصیت برند شامل عناصر قابل رویت یک برند مانند رنگ، طرح و لوگو است که برند را در ذهن مصرف کنندگان متمایز می کند.
  • ساخت یک تصویر مثبت از برندتان می تواند فروش تان را پایدار کند و به شما کمک می کند تا کالای خود را با موفقیت به بازار عرضه کنید.
  • ساخت یک تصویر مثبت از برندتان نیازمند تحلیل شرکت، بازار هدف شرکت، اهداف، مشتری ها و پیام برند است.