برنامه های سازماندهی برتر برای ساده کردن کارهای روزمره

سازماندهی کار های روزمره و توسعه

مدیریت موفقیت آمیز جنبه های مختلف زندگی روزمره ما می تواند مشکل باشد. خانه داری، برنامه ریزی برای کار ها و تنظیم قرار ملاقات ها گاهی چنان مشکل میشود که نمیتوان آن ها را سازماندهی کرد. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم برنامه های سازماندهی برتر که برای پلتفرم های مختلف موجود هستند را معرفی کنیم.

استفاده از این برنامه ها مزایای بسیار زیادی دارد که در نهایت باعث تسریع انجام کار ها و ساده تر شدن انجام کارهای روزمره میشود.

تبلت ها و به خصوص تلفن های هوشمند هرگز از دسترس ما دور نیستند و هر روز از آن ها برای انجام کار های متفاوت استفاده میکنیم. بنابراین چرا نباید آنها را برای استفاده در ساده سازی زندگی خود استفاده کنید؟

در پایین به ۷ برنامه سازماندهی رایگان اشاره کرده ایم که می توانند زندگی روزمره شما را با مدیریت ساده تر کنند. همه آنها در دستگاه های iOS و Android قابل اجرا هستند.

۲۴me

آیکون این برنامه  سازماندهی به صورت دو تقویم است که در یکی از آن ها شماره 24 و در دیگری کلمه me است.

۲۴me به عنوان یک دستیار شخصی مجازی کار می کند و برنامه ای است که با آن به اصطلاح با یک تیر چند نشان میتوانید بزنید. برای مدیریت یادداشت ها ، وظایف ، تقویم ها و لیست کارها میتوانید از آن استفاده کنید.

با این برنامه میتوانید لیست یادآور خود را ایجاد کنید تا در زمان مشخص شده(توسط خودتان) برنامه به شما یاذآوری کند تا کار مشخص شده را انجام بدهید. ۲۴me یکی از بهترین برنامه های سازماندهی محسوب میشود. نمره ی کاربران در فروشگاه play به این برنامه از ۵، ۳٫۵ میباشد.

chore monster

آیکون برنامه سازماندهی chore master که به شکل سر یک هیولای آبی است.

وب سایت این برنامه سازماندهی با اطمینان قول می دهد که “بچه های شما التماس می کنند که کارهایشان را خودشان انجام دهند“. ChoreMonster برای بچه های ۴ تا ۱۲ ساله رویکردی جالب و جذاب را نسبت به منظم کردن خانه ارائه می دهد.

والدین کارهای خانه را به برنامه اضافه می کنند و پاداش هایی را برای تکمیل آنها تعیین میکنند مانند: ۱ ساعت بازی با کامپوتر یا بستنی مخصوص بچه ها.

کودکان وارد برنامه می شوند و می توانند کارهایی را که از آن ها خواسته شده است را بررسی کنند و بدانند چه پاداشی برای تکمیل آنها دارند. رابط کاربری رنگارنگ و کاربرد آسان این برنامه برای بچه ها آسان و سرگرم کننده است.

Cozi family organizer

ایکون برنامه سازماندهی Cozi family organiser

این برنامه سازماندهی با کاربرد آسان موفق به کسب ۳ جایزه شده است و به  خانواده شما کمک می کند تا کارهای روزمره را به سادگی و سرعت انجام دهد.

هماهنگ کردن برنامه ها ، ایجاد و به اشتراک گذاری لیست های خرید و کارهای مختلف ، ایجاد یادآور رویدادها و قرار ملاقات ها را میتوانید با این برنامه انجام دهید.

این ابزار ارتباطی مفید به همه افراد خانواده شما این امکان را می دهد تا اطلاعات موجود در برنامه و گوشی شما را در برنامه و گوشی خودشان ببینند. این به این معناست که هرگونه تغییر ایجاد شده در برنامه در یک گوشی ، در برنامه همه افراد دیده میشود. نمره ی این برنامه در فروشگاه play از ۵، ۴٫۴ است.

Wunderlist

در برنامه ریزی تعطیلات ، مدیریت پروژه ها در محل کار و اشتراک گذاشتن لیست خرید ، Wunderlist به شما کمک می کند تا تا به بهترین شکل کار های خود را مدیریت کنید.

در مورد مهلت انجام کار ها و قرارهای برنامه ریزی شده در برنامه یادآور ایجاد کنید ، تا اطمینان حاصل کنید که کارهایتان فراموش نخواهد شد. این برنامه همچنین یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه است و نمره ی آن در فروشگاه play از ۵، ۴٫۷ است.

Closet

یک برنامه سازمان دهنده میتواند کمد شما را به طور منظم نگه دارد و یکی از راه های موثر برای تصمیم گیری در مورد پوشیدن و انتخاب آسان تر لباس هایتان است. برنامه های سازماندهی لباس مانند Closet همچنین می توانند به شما در مرتب کردن کمد خود کمک کنند. با این برنامه میتوانید از آنچه که در کمدتان موجود است ، آگاه باشید.

این برنامه به شما کمک میکند تا بفهمید آخرین باری که یک لباس را پوشیدید چه زمانی بود. خلاصه استفاده از این برنامه به شما احساس بهتری درباره ی پوشیدن لباس هایتان میدهد. برنامه Closet بهترین برنامه برای مرتب کردن کمد لباس است.

Bright Nest

آیکون برنامه سازماندهی Bright nest که به حالت یک خانه است

Bright nest  به شما کمک می کند تا کارهای خانه را بهترین شکل انجام دهید. این برنامه به شما کمک می کند تا یک برنامه منظم نظافت برای منزل خود تنظیم کرده و طبق آن عمل کنید. بی شک Bright Nest بهترین برنامه ی سازماندهی کارهای خانه است.

یادآور هایی را برای کارهای نظافتی آینده تنظیم کنید. این برنامه همچنین نکات و راهنماهایی را برای انجام کارهای خاص که باید انجام دهید را به شما پیشنهاد میکند.

Evernote

آیکون برنامه سازماندهی Evernote که به شکل سر یک فیل است.

نوشته ی برنامه در صفحه اصلی وب سایت Evernote جمله ی مقابل است: “Evernote ، مغز دوم شما است.”

Evernote به شما کمک می کند تا یادداشت ها ، کارها ، ایده ها ، تصاویر یا هر چیز دیگری را که می توانید آنلاین پیدا کنید ، را با تمام دستگاه های خود همگام سازی کنید.

همچنین یادداشت ها و ایده های خود را می توانید به راحتی از طریق برنامه با دوستان ، اعضای خانواده یا همکاران خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه های سازماندهی میتوانند مدیریت کارهای خانه را برای شما آسان کند و به شما در مدیریت زندگی روزمره کمک کنند . با یک جستجو میتوانید صدها برنامه ی سازماندهی و مدیریت را پیدا کرده و برای گوشی خود دانلود کنید. لیست بالا بهترین و پرکاربرد ترین برنامه های مدیریت هستند که دارای کاربران میلیونی هستند.

حال با توجه به نیازهای خود میتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک از برنامه های سازماندهی بالا را نصب کرده و از مزایای آن ها بهره مند شوید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که برنامه های سازماندهی متفاوت هستند. بعضی از آن ها برای سازماندهی کار های خانه، بعضی برای مرتب کردن کمد لباس و بعضی برای برنامه ریزی برای کارهای روزانه است.

منابع:www.organizedinteriors.com